Banner

Aurelija ir Karolis. Nuo šiol Italija – jų meilės šalis!

„Su Karoliu susipažinome dar mokyklos laikais. Tiesa, po to, ilgą laiką nebendravę, susitikome tik 2016 metais ir nuo tada nebeišsiskyrėme. Susižadėjome per Kalėdas mūsų namuose ir nieko nelaukę pradėjome planuoti vestuves. Prieš keletą metų buvome lankęsi Italijoje ir labai įsimylėjome šią šalį, todėl nusprendėme savo vestuvių šventę surengti būtent joje. Be galo džiaugiamės, jog mūsų itališkų vestuvių idėją palaikė  ir artimieji“ – kaip su vyru Karoliu nusprendė vestuvės atšvęsti saulėtoje Italijoje pasakoja Aurelija, kuri dalinasi savo šventės prisiminimais.

Formalumus patikėjo planuotojai

Šventės planavimą patikėjome vestuvių planuotojai. Kadangi norėjome oficialios civilinės santuokos, ji mums padėjo sutvarkyti visus reikiamus dokumentus ir pasirūpino kitais formalumais. Tiesa, ir aš pati kelionės ir šventės planavimui skyriau labai daug laiko – tad šventė tikrai buvo tokia, apie kokią svajojome.

Mėgstamas darbas vestuvių metu

Vestuvių rytas prasidėjo labai lengvai ir be jokio streso. Pasiruošimas vyko mūsų jaukiuose apartamentuose – kambarys buvo su terasa, iš kurios atsivėrė nuostabaus grožio ežero panorama. Kadangi esu vizažistė – pati dariausi savo makiažą, be to, grimavau ir savo sesę bei jaunikį. Tai man buvo vienas malonumas! Su mama apsirengiau vestuvinę suknelę ir visi kartu vykome į ceremonijos vietą.

Nuotraukos: „Index photography“

Atkreipė vietinių dėmesį

Vestuvių ceremonija vyko itališka dvasia dvelkiančiame savivaldybės kiemelyje. Skambant gyvai smuiko muzikai tėtis vedė mane raudonu kilimu ir perdavė būsimam vyrui. Iš tiesų, ceremonija mums buvo tiesiog tobula – nenustojome šypsotis ir juoktis. Mūsų pakili nuotaika traukė vietinių smalsuolių žvilgsnius, kurie buriavosi šalia esančioje gatvėje ir nepraleido progos sudalyvauti mūsų ceremonijoje.

Idealiai apgalvota diena

Po ceremonijos, restorano terasoje, kurioje atsiveria įspūdingi Italijos gamtos vaizdai, gaivinomės gėrimais ir šnekučiavomės. Tuomet pasivaikščiojome senovinėmis Belagio miestelio gatvėmis – visi praeiviai mums plojo, sveikino mus ir leido mums jaustis svarbiausiais žmonėmis pasaulyje.

Tai tik sustiprino mūsų meilę Italijai ir vietiniams žmonėms. Po pasivaikščiojimo keltu plaukėme į Vareną, kur vyko vestuvinė fotosesija prabangios vilos soduose. Na, ir galiausiai, vakare nuvykome į restoraną pavakarieniauti ir pasimėgauti tobulu itališku maistu – tai buvo kol kas skaniausia vakarienė mūsų gyvenime.

Niekur neskubėjo – mėgavosi akimirka

Geriausias mūsų priimtas sprendimas buvo neplanuoti vestuvių dienai daug veiklos, o tiesiog grožėtis aplinka, išjausti visą tos dienos emociją. Nereikėjo niekur skubėti, nebuvo įtampos. Taip pat atsisakėme prabangių akcentų, tokių kaip kateriai ar vilos nuoma pasiruošimui, nes nemėgstame pompastikos ir norėjome išlikti ištikimi savo požiūriui ir paprastumui.

Profesionalų komanda iš Lietuvos

Esame nepaprastai dėkingi nuostabiai komandai, kuri lydėjo mus iš Lietuvos – dvejoms fotografėms ir filmuotojams. Tai be galo šilti, malonūs, paprasti ir profesionalūs žmonės. Buvome visiškai ramūs, jog rezultatas bus išties stulbinantis ir turėsime labai brangius šventės prisiminimus.

„Index photography“ fotografavo vestuvių reportažą – gaudė mūsų ir aplinkinių natūralias emocijas. Na, o „Pienės pūkas photography“ – padarė iš mūsų tikrus modelius! Nors visai nemėgstame fotografuotis, ji labai aiškiai ir kantriai sakė, ką daryti ir kaip pozuoti – tad nuotraukos gavosi išties puikios.
„BRAZZ media“ – filmuotojų komanda, kurie į pagalbą pasitelkę droną, atskleidė ne tik mūsų šventės emocijas, bet ir nuostabios Italijos gamtos grožį. Rezultatas gavosi absoliučiai tobulas – nuo montavimo iki parinktos muzikos. Sunku patikėti, jog iš pradžių abejojome, ar verta samdyti operatorius – dabar esame visiškai tikri, jog priėmėme gerą sprendimą.

Nuotraukos: „Pienės pūkas photography“

Pažino Italiją ir atrado savo meilės šalį

Šiandien galime drąsiai teigti, jog tai buvo pati gražiausia mūsų šventės versija, kokią tik galėjome suplanuoti, o Italija mums tapo dar brangesne šalimi. Be galo smagu, kad metinių proga turėsime pasaulyje vietelę, kur bus gera sugrįžti ir atgaivinti prisiminimus. Po vestuvių dar dvi savaites keliavome po Italiją – kopėme į kalnus, aplankėme daug miestų (tarp jų ir meilės miestą – Veroną), ragavome autentiškus patiekalus ir, žinoma, ilsėjomės paplūdimyje. Radome savo antrus namus ir viską drąsiai kartotume dar šimtus kartų!

Savo istorija pasidalino  Aurelija ir Karolis
Nuotraukos: „Index photography“ ir „Pienės pūkas photography“
Šaltinis: vestuviupartneris.lt
Atgal

Susiję straipsniai
Tobulos vestuvių ceremonijos nuotraukos: 7 paprastos paslaptys

Autentiškas Daukšiagirės dvaras – Jūsų išskirtinei šventei!

Kaip parodyti mylimajam, jog tu jau pasiruošusi vestuvėms?